woensdag 31 maart 2010

Nieuwe fia gt tussenstand

De nieuwe tussenstand heeft me een beetje teleurgesteld. Echter als ik kijk wie er boven mij staan valt het wel mee, de drie rijders die boven mij staan hebben alle 3 al op hun eigen “thuis” baan gereden. Helaas zal er dit jaar waarschijnlijk geen wedstrijd bij ons in Swalmen plaats vinden.

Dit staat echter nog niet vast en daar zal dus nog wel informatie over volgen. Maar gelukkig komt er wel nog een race bij Slotshop waar ik pas de 9 uurs race heb gereden met Speedy, Ron en Mario. Die baan zit dus wel aardig in m’n vinger en ik zie het dan ook een beetje als een thuis race.

De volgende fia gt is pas op zaterdag 8 mei, dus dat duurt nog een kleine zes weken. Ik hoop dan ook in de tussentijd nog even met Mario een dagje naar Amsterdam te gaan om onze auto’s klaar te maken voor de fia gt race daar, zodat ik op de zaterdag alleen maar hoef te trainen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten