zondag 28 maart 2010

Zwartwit mosler

Gisteren mijn mosler getuned door Stephan in mijn handen mogen nemen. Er is van alles aan gedaan en eigenlijk te veel om hier op te noemen. Er zit in ieder geval een oranje avantslot motor in. Die zit in de normale anglewinder motormount, die deels is vastgelijmd. De motormount hangt in het witte, stijve mosler chassis.
Vandaag is het zondag dus heb ik meteen de body kunnen versieren. Normaal maakt het me niet uit maar om een beetje aan pap zijn mosler reputatie te denken, heb ik iets meer aandacht aan de body besteed. Dit is pas het eerste project waarbij ik echt stukken met tape heb bedekt.
Ik denk dat ik zeker niet ontevreden hoef te zijn over het eindresultaat. En met deze auto hoef ik me dan ook niet te schamen als ik hem uit mijn koffer haal. Er komt binnenkort nog een lichtset in want het is hoogst waarschijnlijk de auto voor de eerst volgende EC32, zodat we echt mee kunnen komen.
Leuk nieuwtje over de nation cup in Mailes op 24 mei is dat we tijdens de race niet zelf hoeven in te zetten. Binnenkort zal er wel weer een nieuw artikel komen over het een of ander, of gewoon wat foto's. Ook zal ik binnenkort met Mario en BoB naar src fastlane in Everdingen gaan.

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden!Met licht is hij waarschijnlijk wel beter te zien op een circuit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel goed te zien hoor, en licht komt er sowieso nog in. En misschien nog een paar decals erop, ben nog aan het twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen