zaterdag 3 april 2010

Strakke bakken

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gewoon een aantal foto's heb gepost zonder al te veel gepraat dus nu ik weer een aantal leuke foto's heb kan ik weer eens iets posten.
Hierboven zie je de ecko unltd. mosler, gemaakt door mosler-bob. Er is totaal geen spuitwerk bij komen kijken, het zijn allemaal decals.
Dan hebben we de Megane van Mario voor de 1:28 Megane cup met pn chassis en trp bodies, ziet er best aardig uit zo'n Megane.
Dan eindelijk de tic tac porsche van slot it, nee helaas nog steeds niet. Het is wel een slot it porsche, en ja inderdaad ook echt de tic tac versie. Maar hij is dit keer alvast gemaakt door Laurens de Wolf.

Nog een leuke auto is de momo mosler van nsr waar we al een hele lange tijd op hebben zitten wachten. Nieuw aan deze nsr zijn de tandwielen, tot nu toe waren er alleen maar zilveren tandwielen, hier zit een paars gekleurd tandwiel in, het verschil weet ik (nog) niet.
En we sluiten af met een zelf versierde Megane van Stephan die gisteren even te gast was bij ons in Swalmen om met de Megane te testen op de slotfire baan van Euroindoorkarting zelf, de felle kleuren komen heel leuk uit.

5 opmerkingen:

  1. erg mooi hoor tim, wanneer vind ik foto's van jouw auto's?

    later

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto's kunnen direkt dienen voor een jaarkalender.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strakke bakken maar zeker ook zeer strakke platen!! Complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en leuk weer eens iets te horen. 2 Mei Kampen? en wanneer bij jullie?
    Groeten uit het noorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjullie voor de complimenten, ik weet niet of we naar Kampen komen, de baan nodigt mij niet zo uit. Hopenlijk ook nog een keer bij ons ja, we zullen zien Leo.

    Groeten uit het Zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen