maandag 15 februari 2010

Fia gt.

De volgende fia gt 32 van 2010 zal op 20 maart plaatsvinden in Kampen bij club speedtrack. Vorig jaar ben ik hier ook al geweest en heb daar mijn slechtse resultaat behaald. Zowel in het 1e als het 2de dagdeel was ik 11de van de 19 deelnemers in de gt1. Dit kwam mede door een verkeerde tandwiel keuze maar nog meer door een slechte wegligging. Dit jaar gaan we dus voor een beter resultaat. Hopenlijk komen er ook minder rijders dan vorig jaar. Vorig jaar waren er 29 deelnemers, dat zijn dus 8 heats per dagdeel en 16 in totaal. Hier de tussenstand na 1 wedstrijd:
Momenteel sta ik dus 4de, in Kampen zal ik zeker niet mijn beste resultaat behalen maar ik zal er wel het meeste uithalen. Hans, Kevin en Simon zijn van Kampen dus die zullen wel boven mij eindigen met nog een paar andere thuisrijders en dan zal het spannend worden wie de eerste niet-thuisrijder wordt. Als ik me niet vergis zou Sander zeker niet naar Kampen komen en Johny, Jean-Pierre en Frank wisten het nog niet. Ben jij er wel bij in Kampen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten