maandag 22 februari 2010

De endurance mosler

Met nog maar 4 dagen te gaan voor het vertrek naar Amsterdam is de mosler nu helemaal klaar. Ik heb het reglement nog een paar keer doorgelezen voor de zekerheid maar zover ik zelf heb kunnen "chekken" is hij helemaal legaal. Alleen de top zou nog eens te hoog kunnen zijn, maar ik denk dat hij ondanks de iets grotere diameter van de achterbanden slechts 1 km/h harder zal lopen op het bankje.
De breedte van het achteras is precies 64mm zoals het mag en de wielen blijven binnen de kap. Het gewicht is goed misschien wel te veel, hij weegt 90.9 gram waar 85 gram het minimum gewicht is. Eerst was hij precies 86 gram maar er moest een lichtsetje in omdat er ook in het donker wordt gereden, dus dat is voor de gewichts verdeling weer net iets minder. Maar gelukkig heeft iedereen hetzelfde probleem. Btw, thanx bob!
De gele mosler die bij de test in Eindhoven was gebruikt is qua onderstel het zelfde gebleven maar er is gekozen voor de blauwe kap, die was van zichzelf net wat lichter en aangezien er toch nog een lichtset in moest hebben we voor deze gekozen, naar mijn mening is hij ook een stuk mooier, zelfs van de achterkant.
Nu is het wachten op de training om te kijken of de auto een beetje mee zal komen, persoonlijk denk ik dat het in ieder geval niet aan de auto zal liggen. Ik zal zo snel mogelijk een bericht plaatsen met de uitslag, en een paar dagen later als ik de tijd heb een verslag. Misschien wel in twee delen, wie weet. We hebben er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten