zondag 31 januari 2010

Nieuw record

Vanmiddag ben ik samen met Mario in Swalmen geweest om wat te sleutelen aan onze auto's. mario was bezig met zijn mazda 787b voor de competitie deze week, hij reed hele snelle tijden. Zijn snelste was 8.7 sec en dat is aardig snel voor een slot it group c. En dan is hij ook nog eens hartstikke lelijk.
Ik ben de hele middag bezig geweest met de nsr mosler. Deze is nu op een lichtsetje na helemaal klaar voor de 9uur van slotshop. Na een beetje sleutelen en afstellen ging de auto de baan op. Hij reed al aardig, op 12.5 volt reed ik eerst 8.4 of 8.5 maar ik voelde dat de wegligging nog niet super was. Nog een keer opengemaakt en het lood meer naar voren. En ja hoor... een nieuw baan record, uiteraard zonder magneet!
Het was weer een leuke zondag, heel handig om op je gemak te sleutelen. Binnenkort nog een nieuw bericht over de ec32 en ons team ESRT. Ons team bestaat uit Mario Glas, Marc Dinnissen, Ron Gerrits en ikzelf Tim Young als team captain. Fijn weekend nog!

2 opmerkingen:

  1. Lelijk? Had je het over Mario of de Mazda? Geel is niet lelijk daar win je nog prijzen mee....
    En het lijkt erop dat die Mosler een lekke band heeft...uh...hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het over de mazda :p Nee hij is mooi hoor! Dat lijkt inderdaad zo maar dat is toch echt niet zo. Hij heeft trouwens wel lucht bandjes!

    BeantwoordenVerwijderen