zaterdag 11 september 2010

Winst slot it

Zoas ik al zei is woensdag het 2de deel van race 1 verreden. Na vrijdag waren de ogen gericht op Frank die een goede kans maakte om mij te kloppen, maar na 6x3:30 gereden te hebben kwam hij toch nog 3 ronden te kort. Hij is hiermee wel 2de geworden boven Ron en Danny. De 1e slot it race staat dus officieel op mijn naam.
Gisteren is de 1e open klasse verreden. Er waren 16 man op komen dagen om mee te rijden, en dat zorgde voor 3 goed gevulde heats. Zoals de naam zegt is het een openklasse, je ziet dus van alles, vooral gt en lmp's, hoewel de stap naar een lmp vaak toch groter is.
Ook in dit eerste deel van de open klasse overheerst de nieuwe spons band. Met 150 ronden gereden te hebben, staat het baan record van de open klasse (nog) op mijn naam. Met slechts 1 seconden verschil heb ik gisteren deel 1 op mijn naam geschreven. Het was Ron die als 2de eindigde, het had erger voor hem af kunnen lopen, hij miste een schroefje tijdens de race en moest deze terug zetten, dit koste hem 3 ronden. Had hij dit niet gedaan dan had hem 5 ronden gekost. En geloof me zo voelt winnen niet als winnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten