donderdag 23 september 2010

Druk Druk Druk

Zoals ik al zeg druk, druk, druk. Vooral voor de slotracer deze tijd, vorig weekend was de nincocup, komend weekend is mijn eerste 1:28 megane cup bij slipstream, het weekend erna is de EC32 in Amsterdam noor (nog niet zeker of ESR aanwezig zal zijn), dan is een meerdere uurs race met de grote pn-slot auto's bij slotshop en dan is na een weekend rust alweer de 12 uur van Euro Slot Racing.
De meerdere uurs race bij slotshop met de 1:28 bolides is eigenlijk ook nog maar de vraag. Ik zelf wil graag bij ze allemaal zijn. Maar we zullen dus wel zien hoe het loopt. De openklasse die vorige week woensdag is afgerond bij ons op de club heb ik ook mogen winnen, absoluut geen leuke winst, Ron Gerrits had hem eigenlijk moeten hebben.
Hij verloor onderweg een schroefje, hij stond toen drie ronden voor op mij. Hij reed door en ondertusse zei ik dat hij het schroefje beter erin kon doen omdat hij anders afgekeurd zou worden. Alleen bij de open klasse is dit niet het geval, dit wist ik echt niet en was echt van mening dat dat moest.
Dat was dus niet leuk winnen, maar gelukkig heeft Ron gisteren het 1e deel van de ninco modified klasse al overtuigend gewonnen en zal denk ik niemand meer over zijn ronden heen gaan. Mijn ninco race liep in de soep, het trainen ging goed maar waarschijnlijk door een kabelbreuk o.i.d. stopte hij af en toe. Zoals ik al zei, zondag wordt mijn eerste race met mijn megane verreden, hier zal na het weekend ook een verslag van verschijnen.

6 opmerkingen:

  1. En om je verontschuldigen neem je maar een duik in het water?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergoeie foto! Maak van fotografie je beroep!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies steffer, lol.

    @Henk, ben nu bezig met de opleiding gaat wel goed komen, zou wel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee maatje, trek het je niet aan v/d open klasse, ik zat maar een beetje te dollen met je, als we maar schik hebben toch?

    gr Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zeker, maar het is echt niet leuk winnen, dat vond ik het sowieso al niet. En dan bleek het achteraf nog niet eens nodig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Tim....Het gaat niet alleen om het winnen, het gaat om hoe je de wedstrijd wint. Gelijkwaardige tegenstanders onder gelijkwaardige condities en dan net met 1 baanvak verschil winnen.

    Volle agenda heb jij, binnenkort ook nog nieuws over de Classicraces, de gesprekken zijn al volop gaande.

    BeantwoordenVerwijderen