donderdag 8 april 2010

Gulf Mclaren foto's

Weer een post met veel foto's en weinig gepraat. De auto is nu al een paar weken te koop, toch heb ik er gisteren pas foto's van gemaakt.
Deze Mclaren f1 van slot it is een hele snelle, Frank van racebaan.com is er nu 2 weekjes mee aan het testen en hij rijd zo goed als uit de doos hele snelle tijden.
Marc Dinnissen van speedy hobby is er ook mee aan de slag geweest, hij heeft ook een hele serie foto's ervan gemaakt.
De mc laren van slot it is misschien wel een van de beste auto's van slot it uit de doos, zelf heb ik er ook eentje van de forum race een paar jaar terug en die ligt zonder echt getuned te zijn heel vast op de baan.
Volgens mij is de gulf editie een van de meest gewaardeerde mc laren's we hebben er dan ook best een tijd op moeten wachten maar hij mag er dan ook zeker zijn.
Als je een foto op origineel formaat wilt, reageer even of email me op timyoung@home.nl, bedankt voor het lezen/kijken.

4 opmerkingen:

  1. Mooie wagen en mooie foto's. Ook nog eens een serie maken met diafragma 29, dan heb je meer voorgrond en achtergrond scherp, maar is ook vooral de hele auto scherp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 29 is wel een beetje overdreven dat is net te, f10 of 11 zou inderdaad beter zijn. Maar bij ons in de kelder op club is dit niet mogelijk. Met statief doe ik liever niet want dan krijg je te lange sluitertijden en dus nog meer ruis. Op deze manier kan het ook nog net zo uitkomen dat het lijkt alsof de auto echt beweegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de gedeeltelijk onscherpte voor een keer wel mooi hoor! In dat opzicht zeker nice pics!
    Kleur is ook mooi geslaagd gezien de lichtomstandigheden in de clubruimte!
    Maar in een serie horen wat mij betreft ook foto's van de auto in geheel. Al is het in een iets andere setting...
    Wat mij betreft houden we weer een keer een fotoshoot op de club, neem ik eventueel mijn nieuwe flitsset mee. Kun je alle gewenste diafragma's gebruiken die je wil en het licht lekker afregelen naar wens...
    Greetz, Frankieboy..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tim,

    Petje af, zulke fraaie foto's maak ik niet !
    Mooie foto's van een mooie slotcar !
    Juist die scherpte / onscherpte spreekt mij wel aan.

    Ik moet wel zeggen dat je mooiere foto's maakt dan je slotcars spuit (dan ga ik wel uit van je groene Mosler, want zoals je in Kampen zelf zei, die ziet er niet uit), maar je gaat je op dat gebied ook revancheren met je zwart-witte Mosler ?

    m.vr.gr.
    Roel

    BeantwoordenVerwijderen