zaterdag 8 mei 2010

Podium in Amsterdam

Gisteren avond om stipt 18:00 vertrokken de drie gekken uit Roermond voor de derde fia gt wedstrijd van 2010. En het werd voor ons alle drie de beste tot nu toe. Mario en BoB eindigden beiden net buiten het podium, Mario werd 4de en BoB werd 5de. Ik zelf mocht weer eens op het podium eindigen.

Ik ben als het ware ge-sandwiched door de van Altena's. Sebastiaan boven en Rob onder, net als vorig jaar dus precies tussen deze twee heren in gefinished. Ik ben zelf heel tevreden met mijn 2de plaats, een uitgebreider verslag met meer foto's en zelfs een link naar alle foto's volgt morgen.

2 opmerkingen:

  1. Goed resultaat dus, en je gaat heus een keer van ze winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Tim ! Als je je tussen deze twee goede slotracers hebt weten te nestelen, dan heb je een fantastische race gereden. Ik ben erg benieuwd naar je verslag!

    BeantwoordenVerwijderen