zondag 16 mei 2010

Bijna Waimes eerst bijten!

Over precies een week en een dag zitten Mario en ik in Waimes voor de 6h nation cup op een 120 meter lange carrera baan met het digitale Franse systeem, DAVIC. Leuk meegenomen is dat Mario ook de 20h rijdt, en hij de baan dus al goed in zijn vingers zal hebben.
Als ik geen examens had komende en volgende week had ik ook de 20h met Mario, Paul en Marco gereden. Maar ik ga dus alleen voor de 6h op maandag 24 mei. Laat de examens voor mij maar zo snel als een f1 voorbij gaan want dan heb ik veel uurtjes vakantie, tot september zoiets.

3 opmerkingen:

  1. Heb er ook zin in !!!

    Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan ook en je kunt meerijden als je daar behoefte aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej das tof Simon! Met wie gaan jullie? Mario komt mij maandag gewoon ophalen is maar anderhalf uurtje rijden he. We zullen jullie daar in ieder geval zien!

    BeantwoordenVerwijderen