donderdag 26 november 2009

Ninco murcielago

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van de nieuwste ninco, de all-inkl.com lamborghini murcielago. Persoonlijk vindt ik het een van de mooiste ninco's ooit. Maar jammer genoeg blijft het ninco, daarmee bedoel ik dat de tandwielen en/of assen nog wel eens krom willen zijn. En bij deze had ik weer prijs! Een tandwiel met een slag erin.
Nu was ik al niet van plan om met de murcielago de ninco gt klasse mee te gaan rijden. Maar het was natuurlijk wel leuk geweest als ik er even goed mee had kunnen rijden. De kap is werkelijk fantastisch, dat zit nu helemaal goed bij ninco! Nog geen minuut nadat ik hem vast had stond hij al op de baan voor foto's. Wat me opviel was dat hij best hoog ligt met de standaard velgen.
Na een paar foto's dan maar meteen besloten om een set pro race velgen erop te zetten en een slot it schoentje. Dit zorgde ervoor dat de auto gelijk met de baan kwam te liggen. Voor te racen niet helemaal optimaal maar voor de foto's echt super, zoals je kunt zien.
Over een tijdje zal de hrs wel mee gaan strijden in een andere klasse, hrs gt. Na de laatste fia gt race in Leuven zal de mosler even moeten wachten op een nieuw chassis en zal deze murcielago op het huidige chassis van de mosler gaan. De murcielago zal het zeker net zo goed gaan doen, hij is hartstikke breed en laag. Ik kan dan ook niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

5 opmerkingen:

  1. Fantastische foto's, op Slottrack zag ik plots een héél knappe foto van de Murcielago... pas daarna zag ik dat jij de poster ervan was, het verbaasde me niet dat jij de maker ervan was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Danny voor je positieve commentaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tim, mooie auto die Lambo, wij hebben er ook zo eentje, hij is jammergenoeg niet op de baan te houden. bij elke bocht wipt ie er vanzelf uit... echt zonde. zijne er oplossingen voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die zijn er. Ik weet niet of je in club verband rijd. Bij ons is het niet toegestaan maar je zou de op en neerwaartse speling, de verticale speling dus, d.m.v. stukjes plastic onder de vooras te doen weg kunnen halen. Dan zou je kunnen kijken voor kleinere velgen aan de voorkant, en dan de voorbandjes ook nog eens slijpen, zo komt hij ook meteen een stukje lager te liggen. Mocht het dan niet verholpen zijn laat je me het maar ff weten (timyoung@home.nl) dan zal ik nog eens een keer hard nadenken! De mijne staat namelijk al op een hrs chassis voor de fia gt.

    Mvg,

    Tim Young.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave plaatjse Timmy,

    De Italiaan heb ik nog niet in mijn verzameling....

    Ciao,
    Wimpie

    BeantwoordenVerwijderen