zaterdag 21 november 2009

Mooie bakken

De laatste tijd heb ik het grote genoegen gehad om aardig wat mooie bakken vast te leggen met mijn camera. Van oude le mans auto's tot de nieuwste gt's en zelfs karts. Vandaag heb ik in Tilburg de nieuwe slot it mazda kunnen vastleggen zoals je hieronder zit.
Ook mocht ik vandaag een nieuwe ninco schieten. Wat een mooie auto is dat zeg. Op de foto zie je de oranje, naar mijn mening is de witte mooier. De techniek is het zelfde als bij alle andere ninco's, maar dat maakt mij niet zoveel uit want hij gaat zeker op HRS.
De aston martin blijft mooi. Vooral door de kleuren combinatie komt hij zo mooi over op de foto. Alleen de techniek van scalextric is naar mijn mening gewoon niet voor te racen. Maargoed, misschien wel een kanshebber voor op HRS.
Dan deze karts nog, gemaakt door Laurens de Wolf voor de kinderen van de eigenaar van het kart centrum in Swalmen. Hoe ze rijden weet ik niet, wat ik wel weet is dat de kids ze werkelijk super vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten