maandag 6 april 2009

Het begin.

Zoals U misschien al gelezen heeft is mijn naam Tim Young. Dit is mijn eerste post op mijn blog. Hopenlijk zullen er nog velen volgen vandaar de titel "Het begin". Wat kunt U gaan verwachten op mijn blog? Het zal hier vooral om slotracen gaan maar heel af en toe ook om het echte racen, 1:1 dus. Wat kunt U dan verwachten over slotracen? Nou ik zal het meeste plaatsen over het Fia GT-32 kampioenschap. 18 april zal de volgende race zijn bij racebaanclub slipstream in Cruquius, Amsterdam. Er hebben al 3 races plaatsgevonden. Neem ook eens een kijkje op http://www.fiagt-32.be/ be? Ja inderdaad het is een Belgisch-Nederlands kampioenschap. Ook zullen hier verslagen komen over speciale evenementen die met slotracen te maken hebben zoals bijvoorbeeld de classic cup of over de 24 uur van Diepenbeek maar ook racebanen in het buitenland, ook al zullen dit er niet veel zijn.
Over het 1:1 racen zal niet heel veel verschijnen hooguit een klein verslagje in de zomer van de 24h van Zolder of Spa. Ik ben afgelopen jaar met mijn vader naar de 24h van Zolder geweest en het was in een woord geweldig. Niet alleen omdat het leuk is om foto's te maken maar ook vooral omdat het voor mij de eerste keer was om op een echt race circuit te zijn, en dan die geluiden ongelofelijk! Verder ben ik ook met mijn vader en Marc Dinnissen naar de fia gt in Zolder geweest, samen vormen wij tevens het TBS team. Marc doet ook veel fotograferen kijk hier eens:http://picasaweb.google.nl/Dinnissen28.
Hoezo TBS, de T van mijn naam Tim, niks speciaals dus. De B van BoB, waarom BoB? Nou omdat mijn vader ook Mark heet, dit leverde wat verwarring op en omdat mijn vader nogal veel klust hebben ze hem BoB(de bouwer) genoemd. Toch kreeg de andere Marc ook een bijnaam, Hij reed pas 2 maanden mee en was zeer snel heel snel zelfs vandaar Speedy. Toen kwam de 12 uur van Slotmanege, de teams moesten hier uit drie man bestaan en van het een kwam het ander en zo is het TBS team ontstaan.







4 opmerkingen:

  1. He Tim, leuke blog !!
    Zal hem zeker gaan volgen !!

    Ciao,
    Wimpie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Tim, zekers een leuk blog.
    Mooie filmkes trouwens.

    Pollie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WaaauW, wat een leuke Blog...
    Zeker iets om in de gaten te blijven houden.

    Groenten en fruit,
    Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo tim
    jij heb ook een jaguar xjr 9 van slot it las ik
    hoeeveel lood heb je erin geplaats wij moeten met 70 gram magneet kracht rijden
    heb je ook lood aan de achter kant gedaan
    wil je me het graag layen weten
    h.v.dam

    BeantwoordenVerwijderen