maandag 13 april 2009

After the race...

Dag beste lezers. Hier mijn eerste echte post over wat knutsel werk aan mijn fia gt-32 mosler mt900r. Ik moet zeggen het kampioenshap gaat me aardig af, zeker omdat dit mijn eerste kampioenschap op verschillende banen is. Al was het laatste resultaat in Kampen wat minder, maar alsnog sta ik 3de in de gt1.
Goed, over naar het verrichte werk van vandaag. 2e paasdag, beetje verveling, dus begonnen aan iets wat ik al een tijdje van plan was. Mijn mosler een "after the race" look geven. Niet heel moeilijk maar dat hoeft ook niet. De een zal het verre van mooi en zeer zonde vinden, de ander zal het leuk vinden. Hier boven een foto van de bewerkte en de standaard uit de doos.
Dit is mijn eerste keer dat ik zelf wat toegevoegd heb aan een auto, het beviel me wel maar het resultaat is natuurlijk niet helemaal zoals ik in gedachte had. Maar het was pas de eerste, way to go dus. Ik heb wat zwarte verf met water en wasbenzine gemixed en met een kwastje op de auto aangebracht. verder heb ik bij de luchthappers plakband en seconde lijm in de opening gedaan en dan modelbouw gras+kiezels er op gedaan.
De tape over de lamp en die over de voorkant om de splitter vast te houden is gewoon gesneden schilders tape. Zaterdag a.s. (18 april) is de volgende fia gt in cruquius, Slipstream. Ik durf te wedden dat niemand dezelfde look zal hebben als mijn trouwe mosler. Een aantal dagen na de race zal er een kort verslagje+ wat foto's komen.
Mvg. Tim Young.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten