maandag 5 oktober 2009

Mazda 787B

Sinds vorige week ben ik eigenaar van de slot it mazda 7875. Een van de beter auto's van slot it. Ik heb hem meteen klaargemaakt voor group c klasse bij ons op de club. Omdat ik vorige keer 2de was moest er 4 gram lood bij en dat zorgt voor een totaal nieuw gewicht van 88/89 gram.
Ik had er woensdag niet erg veel vertrouwen in. Maar tot mijn uiterste verbazing ging de auto enorm snel. Daar waar we vorig jaar soms een 9.4 reden en met de fia gt al een rondje onder de 9sec werd gereden noteerde de mazda een 8.7.
En verbazing wekkend genoeg zit de spoiler er na 2 avondjes racen op de club nog steeds op!

2 opmerkingen:

  1. en Tim, wanneer komt de volgende rapportage? zit met spanning te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mag ik die ktm mosler dan eens openschroeven =D?

    BeantwoordenVerwijderen